Inevitabila criză, cu toții auzim despre criza care va urma și sigur am auzit multe modalități care ne ajută să trecem prin această criză.

Una dintre multele soluții pentru a trece de o criză o reprezintă Lichiditățile.

Dacă analizăm statistica economiilor mondiale, dar numărul de unități vândute pe plan mondial putem vedea încă o creștere cu aproape un procent, ceea ce înseamnă că în următorii ani ar trebui să ne așteptăm la un impas economic.

Tehnologie digitală brizantă – cuvântul brizant are ca definiție următoarele: explozive a cărui combustie este atât de rapidă, încât suflul gazelor produce a distrugere a corpurilor înconjurătoare. Revenind la partea de digitalizare, aceste tehnologii digitale au un impact extrem de mare asupra afacerilor noastre în această perioadă.

Ce au acestea 2 aspecte în comun, criza și digitalizare cu Colosus?

  1. Ignoranța – Ignorăm criza, Ignorăm impactul pe care îl are digitalizarea asupra business-ului nostru.
  2. Frica – Frica de a rămâne în urmă, în competiția cu concurenții, frica de a pierde în cadrul unei licitații sau frica de criză și digitalizare.
  3. Presupunerile – Aceste presupuneri de foarte multe ori pot fi nefondate sau neadevărate.
  4. Risipirea eforturilor sau lipsa eficienței noastre.

Toate aceste 4 puncte ar trebui avute în vedere atunci când ne uităm la un instrument nou de vânzare:

  • Nu ar trebui să ignorăm un instrument de vânzare, mai ales când acesta poate înlocui o echipă întreagă de vânzări.
  • Nu ar trebui să ne temem pentru poziția pe care o avem pe piață.
  • Nu presupunem că vom pierde.
  • Nu lăsăm ceva important să devină urgent.
Abonează-te acum pentru a afla mai multe detalii despre Colosus!
Fii primul care află următoarele oportunități